Gyakran ismételt kérdések

ÁLTALÁNOS

A weboldalon feltüntetett árak aktuálisak?

A termékeknél feltüntetett árak tájékoztató jellegűek. Az árak egységárként, Forintban és Bruttó árként (27+% áfa tartalommal) kerülnek feltüntetésre. A weboldalon feltüntetett árak nem minősülnek ajánlattételnek! Hivatalos árajánlatnak kizárólag az árajánlatkérésre válaszként megküldött sorszámozott cégszerű árajánlatunk tekinthető! A hivatalos árajánlatban szereplő termék ár eltérhet a weboldalon feltüntetett árnál! Bővebb információt kérdésével kapcsolatban az Árak feltüntetése című cikkünkben talál.

ÁFA nélkül tudjuk adni a termékeket?

A válasz egyértelműen nem! – Ha személyesen szeretne egyeztetni erről, akkor sem! – és erre a kérdésre nem is szánnék bővebb kifejtést. Nemzetközi kereskedelemben EU-s adószámmal van lehetőség (országhatárt átlépő) ÁFA mentes értékesítésre, de általában ezt a kérdést nem ebben a témakörben teszik fel az érdeklődők!

Van raktár készleten az általam kiválasztott termék?

Raktárkészlettel kapcsolatban árajánlatkérést követően tud érdeklődni. Raktárkészletet abban az esetben kérünk le a telephelytől, gyártótól, ha van egy árajánlata, ami elnyerte a tetszését, és ezt jelezte felénk.

TERMÉKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hány év garanciát vállalnak a termékekre?

Minden termékünk garanciális a jogszabályban előírt feltételeknek megfelelően.

Kik gyártják a weboldalon szereplő termékeket?

Kizárólag prémiumgyártók termékeit értékesítjük. Nagyon sok beszállítóval / gyártóval állunk szerződésben. Az Ön által választott termék gyártója a termék adatlapján kerül feltüntetésre. Bizonyos termékek gyártóit kereskedelmi okokból nem áll módunkban kiadni, ebben az esetben a termék adatlapján sem kerül feltüntetésre.

Első osztályúak a weboldalon szereplő termékek?

Igen, minden termékünk első osztályú, prémium minőségű és minőségi tanúsítvánnyal ellátott.

Minőségi tanúsítvánnyal rendelkeznek a termékek?

Igen, minden termékünk minőségi tanúsítvánnyal ellátott, első osztályú termék.

A termékfotók megfelelnek a valóságnak?

A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek. Minden esetben javasoljuk a termékek megtekintését bemutatótermünkben! Színes termék esetén minden esetben kérjen bővebb tájékoztatást, ha a színmegjelölés nem egyértelmű az ön számára!

ÁRAJÁNLAT

Mi minősül ajánlattételnek?

Hivatalos árajánlatnak, kizárólag sorszámozott e-mailben megküldött cégszerű árajánlatunk tekinthető!

Mennyi idő alatt kapom meg az árajánlatot?

A beérkező árajánlatkéréseket 24 órán belül dolgozzuk fel. Előfordulhat, hogy egy árajánlatkérés elkészítése több időt vesz igénybe (komplexvitásából, több gyártóval történő egyeztetés, fuvarszervezőkkel történő egyeztetésből adódóan). Sürgős ajánlatkérés esetén kérjük, az ajánlatban tüntesse fel az S.O.S. feliratot, és szükségszerűen előre vesszük az ajánlat feldolgozását!

Számolnak mennyiségeket általam megküldött rajz alapján?

Az árajánlat elkészítéshez pontos mennyiségeket kell megadni. Fotók, tervrajzok, vázlatrajzok alapján nem számolunk anyagszükségletet, mivel nem áll módunkban felelősséget vállalni az esetleges számolási hibákért.

SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉS

Hol és hogyan van lehetőségem megtekinteni a termékeket?

Az árajánlaton feltüntetett ügyfélszolgálati telefonszámon vagy központi értékesítési e-mail címünkön egyeztetésre kerül, hogy a megtekinteni kívánt termék típusa, színe megtalálható-e a Bemutatótermünkben. Mivel közel 4000 terméket forgalmazunk, így nincs minden termék kiállítva. Ha megtekinthető csak időpontot kell foglalnia, ha nem lenne kiállítva a kívánt termék, egyeztetést követően tudjuk biztosítani a termékmintát.

Bemutatóterem / iroda címe: 1131 Budapest, Mosoly u. 42. Nyitva tartás: Hétfő –Péntek: 9.00 – 17.00 , Szombat- Vasárnap: Zárva Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Termékek megtekintése című cikkünkben talál.

Hol tudom átvenni a terméket?

Az irodai, valamint telephelyi átvétel lehetősége termékfüggő. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Személyes átvétel című cikkünkben talál.

MEGRENDELÉS

Megrendelés menete?

  • Ügyfél: Árajánlatkérés weboldalunkról
  • Wisol: Sorszámozott árajánlat megküldése
  • Ügyfél - Wisol: Egyeztetés, raktárkészletről, szállítási határidőről
  • Ügyfél: Sorszámozott árajánlat visszaigazolása e-mailben
  • Ügyfél - Wisol: Fizetési lehetőségek egyeztetése
  • Wisol: Megrendelés visszaigazolás megküldése részünkről e-mailben
  • Wisol: Gyártás/szállítás szervezése

Mikor érvényes egy megrendelés?

Sorszámozott árajánlatunk alapján megküldött megrendelés csak abban az esetben érvényes, ha azt sorszámozott Megrendelés visszaigazolással ( PDF dokumentum) visszaigazoljuk. Ha e sorszámozott visszaigazolásra nem kerül sor, a megküldött megrendelést nem tudjuk befogadni!

Mennyi a megrendelés átfutási ideje?

Amennyiben a termék raktárkészletről elérhető, akár 24 órán belül fuvarba tudjuk szervezni, ennek egyik feltétele a szabad szállítói kapacitás, továbbá gyártó és telephely függő mennyi a megrendelés átfutási ideje. Az árajánlat kiküldését követően, telefonos ügyfélszolgálatunkkal tudja egyeztetni a szállítási határidőt (akár a másnapi kiszállítást), melyet vevői megrendelés formájában igazolunk vissza. Amennyiben a termék nincs raktárkészleten, gyártást követően tudjuk fuvarba szervezni.

FIZETÉS

Hol és hogyan tudok fizetni?

Megrendelés esetén a következő fizetési módok közül tud választani: Elektronikus banki fizetés: Banki átutalással, cégszerűen megküldött sorszámozott díjbekérő alapján, bankkártyával átvételkor a sofőrnél, vagy bankkártyával központi irodánkban (Budapest) Készpénzes fizetés: Központi irodánkban (Budapest) vagy átvételkor a sofőrnél Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Fizetési módok című cikkünkben talál.

KISZÁLLÍTÁS

Mennyibe kerül a szállítási díj?

A szállítási díjra nem minden esetben tudunk azonnali választ adni. A szállítás díja függ a raklapszámtól, a termék összsúlyától és a leszállítási távolságtól. Minden esetben egyedi fuvardíj árajánlatot adunk. Előfordulnak olyan szerződött fuvarozó cégek, akik igen alacsony fix tarifával dolgoznak, de az is előfordulhat, hogy belföldi fuvarszervezőkkel megversenyeztetjük a szállítási díjat és természetesen a legkedvezőbbet ajánljuk ki az ügyfélnek. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Szállítási információk című cikkünkben talál.

Szállítanak vidékre is?

Igen, termékeinket országosan szállítjuk. A kiszállítás történhet darus teherautóval, daru nélküli teherautóval (ponyvás, nyitott, dobozos), valamint futárszolgálattal. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Szállítási információk című cikkünkben talál.

Tudnak darus autóval szállítani?

Igen, a kiszállítás történhet darus teherautóval, daru nélküli teherautóval (ponyvás, nyitott, dobozos), valamint futárszolgálattal. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Szállítási információk című cikkünkben talál.

Mikor tudnak leghamarabb szállítani?

Amennyiben a termék raktárkészletről elérhető, akár 24 órán belül fuvarba tudjuk szervezni, ennek egyik feltétele a szabad szállítói kapacitás, továbbá gyártó és telephely függő mennyi a megrendelés átfutási ideje. Az árajánlat kiküldését követően, telefonos ügyfélszolgálatunkkal tudja egyeztetni a szállítási határidőt (akár a másnapi kiszállítást), melyet vevői megrendelés formájában igazolunk vissza. Amennyiben a termék nincs raktárkészleten, gyártást követően tudjuk fuvarba szervezni. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Szállítási határidő című cikkünkben talál.

A szállítás időpontját tudom előre egyeztetni?

A kiszállítás típusát (futárszolgálat, gyártói kiszállítás, ütemezett kiszállítás, darus kiszállítás, daru nélküli kiszállítás) figyelembe véve, a kiszállítás időtartamát napra pontosan, de napszakra tudjuk csak megadni. (pl.: kora reggel, délelőtt, délután, késő délután). Pontos időpontra (pl.: 10.00 órára kérem a kiszállítást) nem kérhető kiszállítási időpont. A szállítást végző gépjárművek menetideje nagyban függ a forgalomtól (pl.: baleset van és kerülnie kell a szállítást végző gépjárműnek), a megtett távolságtól, továbbá attól, hogy a telephelyen milyen gyorsan tudják megrakodni.

A megadott és visszaigazolt kiszállítási időpontok eseten 72 óra póthatáridőt tartunk fenn, előre nem látható baleset, műszaki problémákból adódóan. Megrendelés esetén a megrendelőnek ezzel a kiszállítási póthatáridő számolnia kell, a megrendelés leadásával egy időben ezen póthatáridőt a megrendelő elfogadja azaz kártérítési igényt, kötbért a póthatáridőn belül nem érvényesíthet!

PANASZ

Hol tudok panaszt tenni?

Panaszával kapcsolatban a panasz@wisol.hu e-mail címen tudja felvenni velünk a kapcsolatot. Panaszkezeléssel kapcsolatban a Panaszkezelés menüpont alatt bővebben tájékozódhat!

Mi a teendőm hibás termék esetén?

A leszállításkor a megrendelő köteles ellenőrizni, hogy a leszállított termék, mennyisége, minősége színe megfelel-e a megrendelésének. Amennyiben eltérést tapasztal, a szállítólevélre rögzítenie kell észrevételeit. Ha nem történik meg az észlelt eltérések dokumentálása, az átvételt követően nem áll módunkban az termékek eltéréseit korrigálni, pótolni, cserélni. Utólagos panaszt nem tudunk elfogadni pl.: kevesebb mennyiséget kaptam, nem megfelelő a szín stb… A szállítólevélen történő rögzítést követően, a megrendelő köteles haladéktalanul , beépítés előtt ezeket a hibákat írásban ( e-mailben) jelezni felénk. Hibás teljesítés esetén kötbér és kártérítési igénnyel nem lehet élni, ha a hibás teljesítésbizonyítást nyer, haladéktalanul arra törekszünk, hogy felvegyük a gyártóval kapcsolatot és megfelelő megoldást találjunk a problémára (pl.: termék cseréje) Amennyiben a leszállítással egy időben nem észlelhető a termékek minőségi hibája (mennyisége), és a csomagolás megbontását követően válik észlelhetővé a hiba, fotókat kell készíteni és a megrendelő köteles haladéktalanul, beépítés előtt ezeket a hibákat írásban (e-mailben) jelezni felénk, fotókat megküldeni. Hibás teljesítés esetén kötbér és kártérítési igénnyel nem lehet élni, ha a hibás teljesítésbizonyítást nyer, haladéktalanul arra törekszünk, hogy felvegyük a gyártóval kapcsolatot és megfelelő megoldást találjunk a problémára (pl.: termék cseréje )

Hogyan tudok elállni a megrendeléstől?

Megrendeléstől történő elállást nem lehet pár mondatban összefoglalni, javasoljuk, az Elállás menüpont átolvasását.

TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KIEMELT KÉRDÉSEK

Visszavesszük a megmaradt terméket?

Nem áll módunkban megmaradt terméket visszavásárolni, még csökkentett áron sem.

Elérhetőségeink

kapcsolat-vaspo.png

Értékesítés: ertekesites@wisol.hu

Bemutatótermi időpontfoglalás: ertekesites@wisol.hu

Adatkezelés: adatkezeles@wisol.hu

Számlázás: szamlazas@wisol.hu

Panasz, minőségi kifogás: panasz@wisol.hu

Raklapváltás: raklapvaltas@wisol.hu

Központi email cím: wisol@wisol.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: Árajánlaton, vevői megrendelésen kerül feltüntetésre